Thursday, September 3, 2015

मालिकहरुका बिरुद्ध


मेरो बुबाको, हजुरबुबाको, हजुरबुबाको पनि हजुरबुबाले
मालिकको रिन खाएका थिए अरे
त्यही रिन तिर्नका खातिर
हाम्रो सिंगो पुस्ता मालिकको मा कमैया बस्यो
हामी बँधुवा मजदुर भयौ

मैले
मालिकको छोरोको झोला बोकेर
स्कूलसम्मको बाटो हिडेको छु
त्यही झोला बोकेर सँधै स्कुलबाट फर्किएको छु
तर मैले त्यो झोलाभित्र के कहिल्यै थाहापाईन

मैले मालिकको खेतमा आफ्नो पसिनाले
सुनका बाला फलाएको छु
मालिकको कुकुरले खाँदाखादै छोडेको
खाना खाएको छु

मालिकको
गाईले मलाई मात्रै दुध दुहन दिन्थ्यो
दुधको स्वाद मैले आफ्नी आमाको मात्रै चाखेको हुँ
मालिकको गाईको दुध कस्तो हुन्छ मलाई कहिल्यै थाहाभएन

मालिककै
कृपाले मैले बिबाह पनि गरेको हुँ
तर छोरोको अनुहार मेरोजस्तो छँदैछैन
छोरोको नाक मालिकको जस्तै
मालिकको जस्तै चौडा निधार
आँखा मालिकको जस्तै तिखो

मालिकले
नै दिनुभएको हो
पुछारको बारीमा एक टुक्रा जमिन
दुई बण्डल जस्तापाता केही खाँवा काठहरु
मैले आफू ओत्ने छानो बनाएको हुँ

हामीले
भगवान कहिल्यै देखेनौ
मालिकले भन्थे हामी नै तिम्रा भगवान हौ
हामीले मालिकलाई हाम्रो भोकको भगवान मानिदियौ

हो
हजुर मालिकको ठूलो कृपा हामीमाथि
नपत्याए हेर्नुसः
मालिकको कोर्राले बनाएको निलडाम
अझै यो ढाडमा गढेको निलो

तर
एकदिन राता मानिसहरु आए
उनीहरुले रातो किताब पढेर हामीलाई धेरैथोक सिकाए
उनीहरुले नै बताईदिए
हाम्रा मालिक हाम्रा भगवान हैनन भनेर
राता मानिसहरुले हामीलाई
क्षितिजको रातो घाम देखाउदै भनेः
हामीले पनि रातो सपना देख्न पाउनुपर्छ
हामीले पनि पढ्न पाउनुपर्छ
मालिकको जस्तै लवेदा सुरुवाल हामीले पनि लगाउन पाउनुपर्छ
उनीहरुले नै भनेर हामीले थाहापाएका हौ
हामी पनि पो मालिकजस्तै मानिस रहेछौ

हामी
कहिल्यै सपना नदेखेकाहरुलाई
उनीहरुले सपना देख्न सिकाए
कोर्रा खाएर निदाएका हामीलाई
उनीहरुले हिड्न सिकाए
भोक भन्दा पनि सपना ठूलो रहेछ हजुर
ईज्जतको, अस्तित्वको, आफ्नोपनको
उनीहरु हाम्रो सपनाको मालिक बने
उनीहरु हाम्रो बिश्वासको भगवान बने

हाम्रो
यही बिश्वासको जगमा
उनीहरुले हामीलाई उठ्न भने
उनीहरुले हामीलाई जुट्न भने
संघर्ष क्रान्तिमा होमिन भने

हामीलाई बिश्वास दिलाउन नसक्दा
पटक पटक हाम्रै चुहिने छानोमुनि बसेर
रात रातभर कसम खाएका हुन् उनीहरुले
हाम्रै घरको माटोमा आफ्नो रगत मिसाएर
रगतको टिका पनि लगाएका हुन् उनीहरुले

हामी मर्न मार्न तयार
अग्रपंक्तिका सिपाही भयौ
हामी घाईते भयौ, अपांग बन्यौ, जिवनका बैशहरु सबै दियौ
हाम्रो सहादत उनीहरुलाई भोट बन्यो
हाम्रो लास उनीहरुको कुर्सी बन्यो

आज हाम्रा दुबै भगवानहरु
एउटै टेबलमा बसेर
हाम्रै पसिनाको रक्सीसँग
हाम्रो मासुको चोक्टा सितन लुछिरहेछन्
उनीहरु  हाम्रो अंगको भाग लगाउदै
कुन अंगलाई डिप फ्राई, कुन स्टिम, कुन चै रोष्ट
वा कुनलाई कचेला बनाउने तयारी गरिरहेछन्

हो
अब, पक्कै रगत बगोस या पसिना
कुटिनपरोस या मारिनपरोस हामी
तर अब हामीले
हाम्रा भगवान, हाम्रा मालिकहरुबिरुद्ध
एउटा अन्तिम लडाई लड्नुपर्ने बेला भएको

1 comment:

  1. कबिताले मोड लिए जस्तै,हामिले पनि सिघ्र मोड लिए देखि! घट्ना दुर्घटना प्राय मोड मै हुदारैछन।

    ReplyDelete