Sunday, October 1, 2023

म निसास्सिइरहेको छु

 तिम्रो हातमा छ लाठी ।


कम्मरमा छ बन्दुक ।

खुट्टामा छ बुटजुत्ता ।


त्यही जुत्ताको तलुवामुनि

सदियौँदेखि कुल्चिएका छौ तिमीले - मेरो अस्तित्व ।


लाठी तिम्रै,

बन्दुक तिम्रै,

हतकडी तिम्रै,

न्यायलय तिम्रो,

सत्ता पनि तिम्रै,

म त केवल एक भोट न हुंँ ।

म त केवल एक सास न हुंँ ।


मलाई थाहा छ

मेरो सास जत्तिखेरै जान सक्छ ।

म कतै झडपहरूमा मारिन सक्छु ।

ग्याङ लिडर बताइन सक्छु ।

वा ड्रग डिलर ।

वा कुनै आतंककारी ।


म, जत्तिबेलै मारिन सक्छु ।


मेरो सास - तिम्रो लागि - मात्र एक गोली न हो ।


धन्न हावाको रंग हुँदैन र मात्रै,

नत्र त तिमीले मेरो सासको रंग पनि कालै देख्थ्यौ होला ।


हेर त :

कालै छ - सडकको रङ पनि ।


र अहिले त्यो सडकभरि छन् कालै खुट्टाहरू ।

उचालिरहेछन् आफ्ना कालै मुठ्ठीहरू ।


ईन्कलाव - जिन्दावाद ।


#ICantBreathe


Published on : https://nepalmag.com.np/literature/2020/06/05/1591344079

No comments:

Post a Comment